Product was successfully added to your shopping cart.

+370 684 80676 

I - IV 9-18h;  V - 9-17h

0 Prekių krepšelis

Jūsų prekių krepšelis tuščias

D.U.K.

KUR KREIPTIS IŠKILUS KLAUSIMAMS? 
Iškilus klausimams rašykite mums sistemoje, el. paštu: info@novoshop.lt arba skambinkite Tel.: +370 684 80676

KOKS JŪSŲ DARBO LAIKAS? 
Mes dirbame nuo 09:00 iki 18:00 I-IV, 09.00 iki 18.00 V.
Užsakymai priimami nuo 0:00 iki 24:00 (Visą parą) sistemoje užsiregistravus. 
Jei norite pasiteirauti ne darbo metu, rašykite el. laišką, su malonumu Jums atsakysime.
El. pašto adresas: info@novoshop.lt

MŪSŲ REKVIZITAI: 
UAB "NOVOCORE
Įmonės kodas: 300578893 
PVM kodas: LT100002502012 
Laisvės pr. 71B, Vilnius

Pašto kodas: LT-07189 
Mob: +370 684 80676
info@novoshop.lt 
A/S: LT057300010095614806

KAIP SURASTI PREKES IR JAS UŽSISAKYTI? 
Prekių galite ieškoti panaudodami meniu, arba paieškos mechanizmą. 
Suradę dominančią prekę, spustelėkite ant jos pavadinimo arba nuotraukos, pasikraus platesnis prekės aprašymas. Jeigu nusprendėte prekę nusipirkti, spauskite “Į krepšelį”. Prekė atsidurs krepšelyje, o Jūs galėsite tęsti paiešką - grįžti atgal į prekių katalogą arba vėl pasinaudoti “Paieškos” funkcija. Jei persigalvojote - visuomet galite keisti pirkinių krepšelio turinį. Tuomet reikia spustelėti mygtuką "Krepšelis" (esantį viršuje), pažymėti nepageidaujamą prekę ir spausti paveikslėlį -  "X". Suformavę visą užsakymą, spauskite “Pirkti” (tinklapio viršuje dešiniajame kampe). 
Užsisakant Jums reikės nurodyti pristatymo ir apmokėjimo būdus. 

AR GALIMA SUMOKĖTI UŽ PREKĘ JĄ ATSIIMANT? 
Jeigu prekė yra NovoShop salone - taip. Tačiau jeigu prekės nėra, Jūsų užsakymas bus pradėtas vykdyti tik tada, kai bus bent dalinai (avansu) apmokėta užsakymo suma. Todėl būtina už prekę sumokėti iš anksto. 

JEI PASIRINKAU ATSISKAITYMĄ PAVEDIMU, KADA MAN PADARYTI PAVEDIMĄ - PRIEŠ AR PO PREKĖS GAVIMO? 
Pervesti pinigus į UAB „Novocore“ sąskaitą reikia prieš pristatant/atsiimant prekę. Pavedimą patariame padaryti kuo anksčiau, nes užsakytas prekes pristatome, kai pamatome, kad pavedimas gautas. 

KAIP ŽINOTI AR GAVOME PAVEDIMĄ? 
Jei pavedimą darėte www.swedbank.lt arba skubų pavedimą iš kito banko, jį matysime per kelias valandas. Jei darėte PAPRASTĄ PAVEDIMĄ, gali tekti palaukti parą laiko (priklauso nuo to, iš kokio banko sąskaitos pervedėte pinigus) kol pamatysime, kad pavedimas padarytas. 

KAIP ĮSIGYTI PREKĘ IŠSIMOKĖTINAI? 
Norėdami įsigyti prekę išsimokėtinai atvykite pas mus Vilniuje ("NovoShop" salonas, Laisvės pr. 71B, Vilnius). Turėkite asmens dokumentą. Mūsų vadybininkai paruoš Jums prekės pirkimo lizingu sutartį. 
Prekes taip pat galite atsiimti patys. 

KAIP ŽINOTI,  KAD PREKĖS UŽSAKYTOS IR UŽSAKYMAS VYKDOMAS? 
Gavus Jūsų užsakymą, Jūsų nurodytu el. pašto adresu nusiunčiamas el. laiškas, patvirtinantis užsakymo gavimą. Jei padarėte užsakymą ir po kelių valandų nurodytu pašto adresu negavote laiško, vadinasi buvo blogai nurodytas Jūsų elektroninis paštas arba užsakymas buvo atliktas neteisingai. Jeigu gavote užsakymo gavimą patvirtinantį laišką, galite būti tikras, kad užsakymas yra vykdomas. Nei vienas užsakymas nėra praleidžiamas ar pamirštamas. 

KADA GAUSIU PREKĘ? 
Kiekvienas užsakymas įvykdomas kaip įmanoma greičiau. Užsakymą pradėsime vykdyti gavę apmokėjimo patvirtinimą, apie tai informuosime el. paštu arba telefonu. Prekės klientui pristatomos nurodytu adresu per 1-5 darbo dienas po apmokėjimo (jeigu visos prekės yra Lietuvos sandėliuose). Jas visoje Lietuvoje pristato kurjerių kompanija DPD

KAIP BUS PRISTATYTOS PREKĖS, JEI NURODYTU ADRESU MANĘS NEBUS? 
Nurodykite tą prekių pristatymo adresą (namų arba darbo), kuriuo Jus būtų galima rasti darbo valandomis. Kurjerių kompanija, pristačiusi prekes ir neradusi Jūsų nurodytu adresu, paskambins nurodytu telefonu. 

KAS PRISTATO PREKES IR KAIP ŽINOTI, AR PREKĖS TIKRAI BUVO IŠSIŪSTOS? Prekes pristato siuntų gabenimo bendrovė "DPD". Jei Jums iškilo neaiškumų po to, kai Jus informavo, jog prekė išsiųsta, siuntų gabenimo bendrovės "DPD" telefonas pasiteiravimui yra  8 5 210 67 77, www.dpd.lt .

KIEK KAINUOS PRISTATYMAS? 
Prekių pristatymas Lietuvoje skaičiuojamas pagal prekės svorį. 

AR GALIMA APŽIŪRĖTI PREKES JŪSŲ PARDUOTUVĖJE? 
Dalį mūsų prekių galite pamatyti Vilniuje ("NovoShop" salone, Laisvės pr. 71B, Vilnius). Ženkliai didesnis pasirinkimas Mūsų internetinėje parduotuvėje, kurią rasite www.NovoShop.lt. 

AR GALIMA ATŠAUKTI UŽSAKYMĄ? 
Užsakymus pradedame vykdyti tik gavę Jūsų mokėjimo patvirtinimą. Išankstinė sąskaita neįpareigoja kliento sumokėti už prekę.

AR GALIMA GRAŽINTI NEPATIKUSIĄ PREKĘ? 
Prekių grąžinimas vyksta Lietuvos įstatymų numatyta tvarka http://www3.lrs.lt/pls/inter3/dokpaieska.showdoc_l?p_id=141450 

KĄ DARYTI SUGEDUS PREKEI? 
„NovoShop“ užtikrina prekės remontą garantiniu laikotarpiu ir, klientui pageidaujant, šiam laikotarpiui pasibaigus. Garantiniam remontui pakanka pateikti pirkimo sąskaitą faktūrą, prekę būtina pristatyti su gamintojo pakuote ir visos komplektacijos. Gedimo atveju skambinkite Tel. +370 684 80676  arba rašykite mums el. paštu: info@novoshop.lt 

KIEK TRUNKA GARANTINIS REMONTAS? 
Apie kiekvieną prekę, jos remontą bei pristatymą informuosime pirkėją individualiai. 

AR KAINOS TINKLAPYJE SU PVM? 
Tinklalapyje kainos nurodytos Eurais su PVM. 

AR IŠRAŠOMOS SĄSKAITA FAKTŪRA IR GARANTINIS TALONAS? 
Kiekvienai prekei išrašoma sąskaita faktūra ir (jeigu yra) garantinis gamintojo talonas. Atskirais atvejais garantinį taloną atstoja sąskaita faktūra.

*PREKIŲ KAINA SALONE IR ELEKTRONINĖJE PARDUOTUVĖJE GALI SKIRTIS.
**TIKRASIS PRODUKTAS GALI SKIRTIS NUO PAVAIZDUOTO PAVEIKSLĖLYJE, TAIP PAT PAVEIKSLĖLYJE GALI BŪTI DALIŲ, KURIŲ NĖRA PRODUKTO KOMPLEKTACIJOJE.